Wednesday, March 19, 2014

Selamat Hari Jadi Ayah !

Assalamualaikum.haiiii ~
lama dah jejari runcingku tidak menari-nari disini cehh.haha

Alhamdulillah.
hari ni genaplah usia ayah 61 tahun.
macam banyak je angka tu kan? hihi.
tapi syukur sangat ayah masih sihat dan cergas :D

TEGAS.
yeah.itu sifat ayah aku.masih dan tetap ada sejak dulu sampai sekarang bahkan mungkin juga telah diwarisi oleh kakak sulung aku. hehe.
dan kerana ketegasan tu lah kami adik-beradik menjadi manusia ;)
*manusia=manusia yang berguna gitu heww*


 Majlis Graduasi Tahfiz 2011 :)

Great Wall 2013 :)

takde beza sangat pon kan? tetap hensem gituu.hihi.
sekali lagi..
SELAMAT HARI JADI AYAH !
semoga dipanjangkan umur.
semoga diberikan kudrat dan kesihatan yang baik.
semoga hidup ayah dirahmati oleh Allah selama-lamanya.
semoga kelak kita berjumpa di syurga nan indah!
i love u sooooo much <3

1 comment:

Terima Kasih sudi komen disini.
kalau ada masa,sudi-sudilah komen lagi :)

SEOUL, Korea (Part III)

Assalamualaikum. Anneyonghaseyo! bersambung dari Part I dan Part II mulakan pagi dengan banana uyu. satu ni 1200 won, kalau sini arou...