Friday, May 16, 2014

Murabbi di hati

Assalamualaikum.

Selamat Hari Guru.

Happy Teacher's Day.

Eid Murabbi.

untuk semua yang bergelar guru,teacher,sir,ustaz,ustazah,prof,madam dan seumpamanya di Malaysia!

terutama guru yang pernah mengajar insan kerdil ini secara langsung ataupon tak langsung.Terima kasih murabbi Pra katna Katibah Tahfiz Nur Al-Iman,Sekolah Kebangsaan Badak,Qiraati Bachok,Maahad Tahfiz Sains Tanah Merah,Maahad Yaakubiah Nipah.

terima kasih untuk segala bentuk ilmu,nasihat,sokongan,dorongan,perhatian dan pengorbanan para murabbi yanag berpenat lelah mengajar dan mendidik tanpa lelah dan jemu.aku mungkin tak mampu membalas segala jasa kalian.Semoga Allah memberi selayaknya kepada kalian kerana telah menyebarkan ilmu yang bermanfaat.Semoga hidup para murabbi dirahmati dan diberkati oleh Allah.

Tak lupa untuk guru pertama dalam hidup aku,mak dan ayah.Gracias :) 

dan diucapkan selamat hari guru kepada ahli keluarga besar sebelah ayah.
mak and pak sedara,cikgu Sanah,cikgu Omar,Cikgu Zin,sir Mat,cikgu Haraza..
my sister,kak Nur(guru persendirian fizik SPM  aku sampai aku dapat A- hihi :D),my brother,abe Auh,my sis-in-law kak Nad.
sepupu sepapat kak Woo,Abe ware,abe Peih,kak Ayu,abe Iq,Ahlam,Along.
teruskan berkhidmat lillahi Taala !
*anok branok cikgu hee

dan sesiapa yg pernah hadir dalam hidup aku,thanks sebab pasti ada something yang aku belajar dari korang :)

"Laula murobbi ma 'araftu robbi"
~jika bukan kerana guruku,nescaya aku takkan kenal Tuhanku

murabbi sentiasa di hati, i love you all ^^

p/s ; tadi naik kereta,dengar lagu terima kasih cikgu upin ipin tu,tetiba rasa sebak.haaaaa rindu cikgu-2 wehsss! ottokae? ><






No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi komen disini.
kalau ada masa,sudi-sudilah komen lagi :)

SEOUL, Korea (Part III)

Assalamualaikum. Anneyonghaseyo! bersambung dari Part I dan Part II mulakan pagi dengan banana uyu. satu ni 1200 won, kalau sini arou...