Monday, July 7, 2014

Kad kahwin lyn dah sampai ^^

Assalamualaikum..
mood excited.muehehe.taraaaaaaa!


kad kahwin kawan aku dah sampai rumah lahh,baru sepuluh minit lepas posmen hantar.hehe.ini bukan kad kahwin aku lagi yeaa! :p 
umur sama,19 tapi jodoh dia awal.alhamdulillah.kenapa aku excited? actually bukan aku je,agak-agak satu batch riuh bila tahu dia nak kawen.hahaha.eh bukan satu batch aku,batch senior pon bising-bising.sabor je laaa.semalam dalam group Telegram,ustaz Naim bagi nasihat suruh belajar sungguh-sungguh bagi yang tak sampai jodoh lagi,jangan risau duk fikir pasal ni sebab setiap anak Adam,Allah dah tulis hidup,mati,rezeki dan jodohnya.ai ai ustaz! insyaAllah tak lupa pesanan ustaz :D

pastu aku bertambah excited sebab lyn classmate masa form5 dulu.memang duk stay up ngan dia lah malam-malam.dia yang selalu buat air panas untuk kitorang nak suh hilang ngantuk.hehe.pokoknya,lyn baik! insyaAllah aku akan cuba hadir majlis kau yeaa walaupon jauh.kelantan-->gombak ^^ hewhew
aku doakan semoga semuanya berjalan dengan lancar,biiznillah :)

7 comments:

  1. semoga semuanya berjalan lancar untuk majlis kawan kamu..
    alhamdulilah rezeki awal untuk mendirikan rumah tngga...

    ReplyDelete
  2. wahhh.. seronoknya dapat kahwin muda... tentulah excited...

    p/s: tahniah ya... jemput tengok http://www.mialiana.com/2014/07/pemenang-bertuah-url-blog-6.html

    ReplyDelete
  3. muda dah kawin...jodoh dah sampai...zue pun akan menyusul nanti...hehehe

    ReplyDelete
  4. wah ! kahwin muda tu, mmg meriah la..

    ReplyDelete
  5. assalam Zue, aunty zimah singgah dan follow balik sini yea,
    salam ukhwah

    ReplyDelete
  6. dah sampai jodoh dia kan..tahniah untuk Lyn

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen disini.
kalau ada masa,sudi-sudilah komen lagi :)

SEOUL, Korea (Part III)

Assalamualaikum. Anneyonghaseyo! bersambung dari Part I dan Part II mulakan pagi dengan banana uyu. satu ni 1200 won, kalau sini arou...