MAJLIS KESYUKURAN

by - August 27, 2014

Assalamualaikum.
hye!

Alhamdulillah,dua hari lepas ada buat makan sikit-sikit kat rumah.saje nak panggil cikgu-cikgu,kawan-kawan sebelum masuk uni ^^
sebenarnya takde lah makan sikit-sikit sangat sebab kambing 3 ekor yang disembelih,angsa dan ayam kampung juga.hehehe.
apa kata sepupu sepapat?
'ni baru buat makan nak pergi uni,kalau kahwin macam mana?'
hahaha.okey,tak leh bayang lagi.mungkin sembelih unta? :p




mekasih semua yang hadir memeriahkan hari isnin lalu ^_^
dan terima kasih juga murabbi mts yang datang rumah pagi tadi walaupon sesat sampai jalan kubur mana.hehe.

teacher nazrah pesan,masuk u nanti cari jemaah yg baik.jangan hidup sendirian..
semoga berjaya untuk sahabat-sahabat saya semua!
see you again soon~~

You May Also Like

1 comments

  1. wah angsa pun sembelih jugak ek??? akak tak pernah makan angsa... hu hu hu... tengah bayangkan ni...apa2pun tahniah dear... all the best in your future undertakings.

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen yang baik-baik :)