Thursday, August 21, 2014

PENGALAMAN PERTAMA NAIK KERETAPI

Assalamualaikum.
hye!

Beberapa hari lepas kan aku pergi wedding kawan,so aku memilih untuk naik keretapi atas saranan abang-abang dan kakak-kakak aku.katanya seronok sikit sebab nak pergi ramai-ramai :D
takpelah,kita mencuba train pulak.bas,flight dah biasa naik..
so,naik train haritu merupakan pengalaman pertama aku naik KTM dari Wakaf Bharu ---> KL Sentral.hehehe. orang lain mungkin dah bosan naik train.
macam-macam yang aku dengar dari pengalaman orang-orang yang dah pernah naik train..katanya toilet 'kurenggggg' sikit.pastu sejuk melampau.pastu lenguh,bosan dan sebagainya.hahaha.


ni lah geng yang join naik train sekali.9 orang!
kiranya tak lenguh sebab kitorang amik seat berth,siap tidur nyenyak lagi sebab rasa macam kena ulit je.haha.tak berapa nak bosan jugak sebab teman berbual ramai.kecoh sungguh lah koc aku ni.dah kawan yang jarang-jarang boleh jumpa,memang riuh lahh.aku tak tahu la apa kata omputih yang duk satu koc dengan kitorang.hehe :D
dan sebenarnya toilet okey je --" kawan(yg pernah naik train) aku kata memang agak bersih lah dari sebelum ni.bagus!teruskan menjaga kebersihan itu kerana kebersihan sebahagian daripada iman ^_^
aircond? tak rasa pon masa dari wakaf bharu.rupa-rupanya ekon rosak.bhahaha.siap berhenti baiki dekat Gua Musang 2 jam dan aku tak sedar sebab tidur.orang lain semua tak tidur sebab panas tapi aku rilex je.hahaha.dasyat sungguh kau zue ><
so,perjalanan kami mengambil masa 17 JAM! lamaaaaaaa wehhhhhhhh~~
ala-ala pergi oversea naik flight hihi

geng Kiah :p
u know,they called me 'zukiah' sebab aku ketua rombongan. LOL

 apabila geng kiah menguasai rapid KL.haha.
cuma ada kitorang je time ni :D

jenjalan sikit dekat Jalan TAR,SOGO,MV before balik Kelantan :)

gambar-gambar aku dan mereka masa wedding lynn.
memang hari yang sangat best tak terkata!
aku jumpa Ecah yang dah hampir tiga tahun tak jumpa.
dan kau tetap macam dulu tak berubah-ubah :p

Alhamdulillah,perjalanan pulang dengan train mengambil masa 15 JAM SAJE!
hahaha.aku tak naik dah train kalau sorang-sorang.mesti booooosssaaann sangattt!
and aku macam mabuk train sebab pening-pening.huahua >,<
btw,Geng Kiah memang ohsemmm! aku suka musafir dengan korang :D

5 comments:

Terima Kasih sudi komen disini.
kalau ada masa,sudi-sudilah komen lagi :)

SEOUL, Korea (Part III)

Assalamualaikum. Anneyonghaseyo! bersambung dari Part I dan Part II mulakan pagi dengan banana uyu. satu ni 1200 won, kalau sini arou...