Program i-Jik

by - August 11, 2014

Assalamualaikum :)

good morning.have a nice day uols!
hari tu kann ada up entry pasal tengah siapkan bookmarks untuk satu program,so programnya ialah Ijtima' Jilul Khamis [i-Jik] --> perjumpaan Generasi Kelima *aduhh skema ayatnya.haha
sambil-sambil nak buat reunion untuk batch kitorang,kitorang buat satu forum untuk adik-adik juniors form1,form2 and form3.so,bookmarks tu hadiah ringkas untuk adik-adik sebagai tanda ingatan,bukan untuk program palestin hehe :D

ahli panel semua dari batch kami.
dari kiri , ummu syahirah doc to be,Asyiqin Zarawi doc to be,abe Fadil(moderater senior),Hafiz Zafri dentist to be,Hasan Syarafi..
Hebat-II kawan aku! bangga wehh :D

antara isi forum yang melekat di jiwa aku :

"kenapa kita berdoa?adakah kerana Allah suruh atau kerana kita inginkan sesuatu?" - Asyiqin 
"kalau ada masalah,kembali kepada Allah" - Ummu
"jaga hubungan kita dengan Allah dan hubungan kita dengan manusia,insyaAllah berjaya" - Hafiz
"jaga Al-quran,jangan tinggalkan.Baca Al-quran dapat banyak pahala" - Hasan
"kita mungkin tak dapat pangkat doktor sebab tak belajar kos gitu,tapi kita mampu dapat pangkat tu melalui PhD,yang penting kita belajar!"- Abe Fadil

*ayat diorang lebih kurang macam tu laa,bukannya aku ingat satu-satu.huhu*
sungguh mantop pengisian dari mereka!

ini je yang datang hari Sabtu aritu.yang lain ada halangan.jauh nak datang ke Kelantan.takpe-II lain kali kita jumpa ;)

okey,itu saja.
bye!

You May Also Like

0 comments

Terima Kasih sudi komen yang baik-baik :)