Harry Potter Marathon

by - February 04, 2015

Assalamualaikum.
hye hye!


aku baru je habis marathon Harry Potter..penat gak rupanya marathon ni.
hakikatnya, tak seberapa marathon sebab biasanya kalau orang marathon ni laju je tengok movie sampai tak tidur malam,tak makan layan cerita tapi itu bukan gaya aku.
aku satu CD sehari je. ada 7 CD, means seminggu la marathon nyeee. hehehe.
nak layan cerita malam memang takk la sebab pukul 9-10 dah start mengantuk, bukak movie terus tidur -__-
ape pon, dah tengok semua!
dari Harry kecikk sampai dewasa hensemm hewhew :3

You May Also Like

1 comments

  1. Ya allah. Hihi mcm jodoh qiila je dgn harry potter ni kikiki nak tgk jugak lah nantu hewhew

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen yang baik-baik :)