Friday, February 20, 2015

Tak Pernah Menyesal dengan Pilihan Ini..

Assalamualaikum.
hye! ^_^

satu pilihan yang aku tak pernah menyesal sampai sekarang..

Pertandingan Peringkat Massak 2012

menjadi salah seorang ahli Briged Bakti di sekolah tahun 2012 iaitu tahun SPM.
sebelum 2012,setiap tahun memang akan turun ke sesi pemilihan ahli baru tapi disebabkan mudah putus asa + malas,terus berhenti separuh jalan..hehe
2012 pun,hampir berhenti dari sesi pemilihan sebab penat.terkejar-kejar dengan extra class lagi tapi sokongan kawan-kawan aku memang power ahhh..diorang pujuk suruh bertahan kejap je,tak ganggu pun pembelajaran kalau join Briged,bahkan boleh ajardiri kita susun jadual yang padat gittew..
Alhamdulillah,termakan pujukan tu and terpilih sebagai ahli Briged MTSTM tahun 2012.. *akhirnya selepas bertahun-tahun melayan kemalasan nak kawad.hehe*
ada  satu hari,aku ingat lagi Huda datang pujuk aku untuk join Kem Perdana sebab aku taknak pergi atas alasan trial SPM nak dekat time tu *kononnya nak study..hahaha :D*
oh btw,sebelum tahun 2012,Briged Bakti MTSTM Juara bertahan dua tahun berturut-turut peringkat Massak.. hebat kan? kahkah >,<
cuma tahun 2012 takde rezeki nak menang tapi aku tetap bangga dengan team ohsemmmm ni..serius tak tipu..waaa rindu bangetttt..
walaupun setahun je join Briged,macam-macam aku dapat..diorang memang treat very well. *thumbs up*
ini salah satu keputusan dan pilihan yang aku tak menyesal langsung sampai sekarang..
i love Briged ;)

p/s: throwback kawad Briged dulu sebab sekarang tengah berlatih kawad kaki untuk BSMM Detachment 88B. wish me luck and stay strong! fighting!
:)

3 comments:

  1. wahhhhh what a best experience kannn huhu`

    ReplyDelete
  2. Zue 😚msuk BSMM ? Bguih2 👏

    Sy msuk SISPA.lps tu terpilih msuk tanding kawad plak. Haihh..mmg nk tolak lah.x mau dh jd anak keling.hhu

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen disini.
kalau ada masa,sudi-sudilah komen lagi :)

SEOUL, Korea (Part III)

Assalamualaikum. Anneyonghaseyo! bersambung dari Part I dan Part II mulakan pagi dengan banana uyu. satu ni 1200 won, kalau sini arou...