Wednesday, March 25, 2015

di manakah air ?

Assalamualaikum.
hye ^_^


aku ditakdirkan oleh Allah,dari sekolah menengah sampai masuk universiti..
mencari air di mana-mana..kalau dulu,dekat MTS,tiada air satu perkara biasa,bangun pukul 4-5pagi pergi mandi dekat kawasan sekolah sebab asrama takde air,dengan muka baru bangun tido,pakai jubah,kejut kawan-kawan yang lain untuk berjemaah mencari air,kaki melangkah longlai..tapi kalau dah tak tahan nak basuh baju pun tak boleh,balik rumah lah jawapannya..redha,aku dah biasa,kami dah lali..ok throwback sangat hahaha :p

and now, UKM pulak takde air.ottokae? entah dah masuk berapa hari tapi aku rasa seminggu dan lebih. jenuh macam ni hoho. siap ditubuhkan page ini lagi:




ape pun,aku berharap krisis ketiadaan air ini cepat diselesaikan..
aku tidaklah mengeluh,Allah sebenarnya nak uji setiap insan.Allah nak uji mahasiswa/i,Allah nak uji pihak-pihak atasan dan lain-lain..DIA nak tahu macam mana kita semua nak menangani ujian-Nya..
Allah juga nak menguji aku.mungkin melihat dari tahap kesabaran dan tahap kebersihan ? heee :D

mudah-mudahan ada air lah nanti..
takde lah tangan jadi tough sangat duk angkat baldi ><

2 comments:

  1. mmg hazab sikit la kalo xde air..
    huhu..

    arap tabah dgn dugaan idop..
    =)

    ReplyDelete
  2. Air ni sangat penting untuk manusia...Kalau elektrik tak ada boleh lagi survive...

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen disini.
kalau ada masa,sudi-sudilah komen lagi :)

SEOUL, Korea (Part III)

Assalamualaikum. Anneyonghaseyo! bersambung dari Part I dan Part II mulakan pagi dengan banana uyu. satu ni 1200 won, kalau sini arou...