Tutorial capsule cut shawl

by - July 21, 2014

Assalamualaikum.

beberapa hari lepas,ada beli 2 helai shawl untuk raya.hehe.pastu sibuk mencari tutorial sebab tak pernah pakai lagi yang jenis capsule cut ni..btw,sebelum ni tak tahu pon ada shawl nama capsule cut ni.jakun betul aku.hahaha T.T

kalau nak kenal,ni lah capsule cut shawl..
bezanya cuma cutting hujung je..satu cutting biasa,satu lagi beralun.

capsule cut shawl

tutorial 1

tutuorial capsule cut shawl
dari fb


 tutorial 2

tutorial capsule cut shawl
dari fb
boleh lah nak cuba belit-belit dalam bilik sebelum raya ni.hehe..
pastikan sopan,anggun dan yang paling penting menutup aurat di hari raya ye !
 selamat mencuba ^_^

You May Also Like

6 comments

  1. saja mai singgah blogwalking dari blog MiaLiana.Selamat Menyambut ramadhan ke 23 naa..MiaLiana rajin kumpul LINK blogger2 lain.membuatkan kita semua lebih dekat antara satu sama lain... ;-)

    ReplyDelete
  2. baru tau ada 'capsule' shawl. selalu tau capsule ubat tu je. hehe

    ReplyDelete
  3. unik nama se unik potongannya..menarik ni.cantik!

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih sudi komen yang baik-baik di blog Aira,
In shaa Allah Aira akan membalas kunjungan kalian :)