MAJLIS KESYUKURAN

by - August 27, 2014

Assalamualaikum.
hye!

Alhamdulillah,dua hari lepas ada buat makan sikit-sikit kat rumah.saje nak panggil cikgu-cikgu,kawan-kawan sebelum masuk uni ^^
sebenarnya takde lah makan sikit-sikit sangat sebab kambing 3 ekor yang disembelih,angsa dan ayam kampung juga.hehehe.
apa kata sepupu sepapat?
'ni baru buat makan nak pergi uni,kalau kahwin macam mana?'
hahaha.okey,tak leh bayang lagi.mungkin sembelih unta? :p




mekasih semua yang hadir memeriahkan hari isnin lalu ^_^
dan terima kasih juga murabbi mts yang datang rumah pagi tadi walaupon sesat sampai jalan kubur mana.hehe.

teacher nazrah pesan,masuk u nanti cari jemaah yg baik.jangan hidup sendirian..
semoga berjaya untuk sahabat-sahabat saya semua!
see you again soon~~

You May Also Like

1 comments

  1. wah angsa pun sembelih jugak ek??? akak tak pernah makan angsa... hu hu hu... tengah bayangkan ni...apa2pun tahniah dear... all the best in your future undertakings.

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih sudi komen yang baik-baik di blog Aira,
In shaa Allah Aira akan membalas kunjungan kalian :)