Sabah Trip part II

by - September 16, 2015

Assalamualaikum. hi!

Day 2 :
selepas makan tengahari, kami bertolak ke destinasi. jauh perjalanan kali ini. Dari Kota Kinabalu ke Kudat, memakan masa hampir 3 jam lebih menaiki van. tak percaya kami naik van?

ni haaa buktinya! >,<
Luqman si abang Huda yang drive van, takkan kome kot ? haha.
perjalanan 3 jam  penuh liku, turun naik bukit, lubang sana sini, entah berapa kali tido bangun, tak sampai-sampai. haha see? sangat jauh k! huhu.

apa yang ada di Kudat?

beautiful view of sunset.
pencinta keindahan alam memang digalakkan ke sini :D


The Tip of Borneo.
Kalau korang tengok peta, Kudat ni berada di hujung Sabah.







cantik kan?
Subhanallah :)
walaupun gambar di ambil guna handphone je, bukan DSLR mahupun GoPro, gambar tetap cantik. hehehe :D

more updates soon~

You May Also Like

1 comments

  1. subhanaallah cantik sangat.. last saya pergi tahun 2008.. tak boleh nak turun ikut tangga tu.. tutup sebab rekahan huhu

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen yang baik-baik :)